…just a little space of expressions…..


Some chinese food….

Posted in food,Johor Bahru,malaysia by chrisau on May 22, 2009

Well, had a dinner in a chinese restaurant last saturday in JB for some special occasion. The place is called  Tai Son Restaurant which is located at Jalan  Molek 2/4,  Taman Molek, JB.  It’s kinda spacious restaurant serving chinese food and usually wedding dinners are held there.

Firstly, here’s the food…… fried chicken with mango slices. The chicken are fried crispy with a little spices to make it mouth watering. It’s a little bit spicy at the skin but the meat is tender.

IMG_0166

Tofu cooked with mushroom in a delicious thick gravy, one of my favourites. Healthy and delicious!!

IMG_0167

Brinjals cooked with mince meat with a little chilli mixed with salted fish, in claypot.  Appetising!!

IMG_0169

And, finally, a healthy steamed brocolli dish to complement the rest as well as balance the meat intake.

IMG_0168

Well, not forgetting an ice-cream birthday cake from Robbins.

IMG_0172

Yeap, having a small party to celebrate my sis-in-law (middle)  birthday. 🙂

IMG_0179

19 Responses to 'Some chinese food….'

Subscribe to comments with RSS or TrackBack to 'Some chinese food….'.

  1. kikey said,

    the angel of to take the ice cream cake is nice 🙂

    • chrisau said,

      ice cream cake is always nice 🙂

  2. cleffairy said,

    OMG….I would have gone asking for a few bowls of rice if i was there in that restaurant. the tofu looks soooo sooo delish!

    • chrisau said,

      err..i only took one bowl.

  3. harogenki said,

    That look amazingly tasty!

    • chrisau said,

      🙂 It’s great to have a nice dinner on a sat night.

  4. jen said,

    the mango chicken looks really good, i love spicy food =D~
    btw, do you own a tattoo?

    • chrisau said,

      nope jen…why ask leh?

      • jen said,

        curious jekk *rolleyes*


  5. those are delicious… i like spicy foods…well not too spicy…thanks for showing these pictures

    • chrisau said,

      thanks for visiting, Amy. hmm… you changed your blog?

  6. Josephine said,

    The Deep Fried Chicken with mango looked really nice….

    • chrisau said,

      Jo – nice hor?

  7. calvin said,

    i really should stop visiting your blog….always made my mouth soaking wet in saliva….lol. cheers bro. 🙂

    • chrisau said,

      calvin – bro, next time come in with a full stomach..haha

  8. annjoy said,

    I just realised that I din link you in my blog! Gosh! Linked you up just 🙂

    Judging-me.blogspot.com

    • chrisau said,

      thanks joy-ann..

  9. meryl said,

    hi chrisau, i love chinese food.
    happy birthday to the celebrant..
    the cake looks good. i love ice cream cake too.
    by the way, where are you in the picture chrisau?

    • chrisau said,

      meryl – im at the far right..haha..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: